Love is tough, time is rough.

Förstår inte varför jag alltid låter de mindre bra personerna ta över helt när jag har så himla många fina personer i mitt liv. Så nu får det vara slut på det.
 
De närmaste två veckorna tentapluggar jag dygnet runt (biokemi och Endim), så det kommer nog eka lite tomt här. Som att det inte redan gör det...
 
På Torsdag åker jag hem till lilla Nypan för att krama sönder Bella och prata strunt med mina tjejer och sådär. Och för att plugga ännu lite mer. På Söndag far jag upp till Stockholm och njuter sönder av att befinna mig i underbara storstaden igen. Och om 10 dagar kommer min underbara Sthlmsvän och hälsar på mig i älskade Lund. 
 
Livet är ju rätt så stressigt, men fint. Ska stryka ett stort, stort, stort streck över de mindre bra personerna nu. 
 

Kommentarer
Postat av: FRIDA.

Det låter fint det. Jag hejar som alltid på dig! PUSS.

2012-10-08 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0