Det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin.

Har jag berättat att våren äntlien, äntligen, äntligen har kommit till Lund för att stanna? Går runt och njuter av att ha det lagom stressigt i skolan, och att ha alla helger uppbokade fram till dess att jag slutar (några med plugg). Jag spontangrillar med fina människor flera dagar i veckan, går långa promenader genom hela Lund, äter pannkaksfrukost med min bästa man, sitter utomhus mot KC's varma tegelvägg med solglasögon och pluggar. Och skrattar. 
 
I Fredags hade Phösets sin phaddersittning och släppte sitt tema. Hurra! Vi är ett så himla fint gäng phaddrar. Kommer bli bästa nollningen. Igår klädde jag på mig den bästa gula ouverallen igen och lekte lekar och fick phadderinfo osv osv. Vilket följdes av spontangrillning på Delphi och skvallerprat följt av att cykla hem tidigt och nästan somna bara för att bli väckt av fina Ebba som vill komma på spontanbesök. 
 
Denna spontana Maj, alltså. Spontana vår. Jag älskar't. Idag ska jag springa för att möta upp bästa Frida som är på besök i Lund över Valborg. Hur bra? 
 

Nathalie var här i fyra hela dagar och det var så himla, himla bra!

LTH-folk under phadderutbildning.


Grilldags! 

Labbar på KC...

Mitt fina phaddergäng och jag var emo's under phaddersittningen!

Grillning och vin med mitt hjärta.
Och pannkaksfrukost igår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0