ett regnigt Lund.

Regnsmatter mot mitt fönster och jag lyssnar på Håkan. Tänker att den 8e Juni kommer bli väldigt fint. Väldigt, väldigt fint. Lund är mindre fint. Det har regnat och det blåser fast jag spenderar mest tid inomhus ändå. Har så hiskelligt mycket att göra i skolan. Vi är schemalagda mest hela tiden, känns det som. Nästa vecka måste jag vara på KC mellan 8 och 17 varje dag utom en. Och denna helg kommer mest bestå av plugg då vi har en kemidugga på Måndag som jag måstemåstemåste få bra på. 
 
Förövrigt så rekomenderas alla Lundabor att INTE dricka kranvattnet utan att koka det. Tydligen så har bakterier hittats och det kanske inte är så bra. Men ärligt, vem har tid att koka vatten och sedan vänta på att det ska svalna för att kunna dricka det? Själv lägger jag denna vecka alla mina pengar på Loka...
 
På Torsdag kommer Nathalie och det ska bli så otroligt roligt! Världens bästa helg ska vi ha. Ska bevisa lite en gång för alla att Lund kanske är lite bättre än Uppsala. 
 

Öresundsbron under en vårig Måndag som spenderades med fina Johanna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannanananana

Älskar bilden och utflykten! Lyckades nästan lura Kalle att vi hade badat, hohoho :)

2013-04-18 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0