ett jullov.

Imorgon åker jag tillbaka till Lund, och på Fredag far jag iväg med mina tjejer till Franska alperna på en liten skidresa. Efter det så är det tillbaka till långa dagar på LTH som gäller. Detta betyder att mitt jullov här i Nypan i princip är slut. Idag ska jag mest bara packa ihop alla mina saker och så. Ungefär såhär har jag haft det under min hemmavistelse;
 
Har åkt pulka med Bella och gått vintriga promenader med en snöälskande hund.

Jag har gjort knäck och annan julgodis.
Fikat på bästa favoritcafét.
Klätt julgranen i alla möjliga färger.
Julafton!
Drack lite drinkar på Juldagen och visade den fantastiska hästappen för en vän.
Har druckit glögg med fint folk.
Gått ännu mer vintriga promenader med hundar och med fina vänner som man aldrig träffar på längre.
Känt mig fin i glittrigaste klänningen på Nyår.

Nyår firades med dessa två finisar + Josefine och Alicia.


Vi åt godaste trerättersmiddagen, var väldigt pepp och tittade på fyrverkerierna.
Har åkt skridskor!!
Varit händig och byggt ihop IKEA-möbel själv.
Åkte till vackraste Stockholm med syster.
Syster och jag.
Firat Bella som blivit hela 5 år!
Spenderade några dagar i Norrköping med bästa Ebba. Vi bowlade. Jag vann.

Besökte uppsala några dagar och bodde hos fina Nathalie!
Hon hade precis flyttat in i ny lägenhet!
Hängde hos Alicia och Ola i Uppsala och blev bjuden på mat och spelade WII. Och kände mig som tredje hjulet. (inte).
Och avslutade väl mitt lov lite med en förändring inför våren. 
 

Kommentarer
Postat av: lina

Hoppas du haft det bra i Frankrike kramar

2013-01-28 @ 07:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0