första läsveckan.

Första veckan efter tentan och jag kan, för första gången sedan jag började plugga känns det som, faktiskt säga att jag inte har så mycket att göra. Har endast haft EN obligatorisk sak denna vecka och den gjorde jag, Ebba och Matilda på ungefär tjugo minuter idag. Känns som att jag haft väldigt mycket tid att döda. 
 
Så, nu när jag ej har haft fullt upp dygnet runt har jag haft tid att packa upp min resväska från London, bakat äppelpaj och tittat på film en eftermiddag och sen ändå haft hela kvällen framför mig, spelat schack och slötittat på film med min fina man, lagat vit kladdkaka och annan mat till 60 personer en hel eftermiddag och sen druckit färgglada drinkar på Kommando Gul's påskpub. 

Är nöjd och glad. Annat som har hänt är att min phaddergrupp blev vald till att vara phaddrar i höst! Peppen på det och jag upplever redan det stora (och lite jobbiga) ansvaret jag kommer ha som huvudphadder. Men det ska nog gå. Gillar ju att bestämma. HEHE. Fick även godkänt på Endimententan så nu ska jag ha två veckors långt påsklov är det tänkt. Hurra för det!!

Saker som ej gör mig nöjd och glad; denna nedrans snö. Vill liksom inte ens kliva upp ur sängen på morgonen.
 

Kommentarer
Postat av: lina

Vi saknar dig jättemycket kram så jäkla stolt över dig <3

2013-03-21 @ 08:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0