London, baby.

Var ju i London för ett par dagar sedan. Så himla fint och härligt. Hälsade på Amanda och hennes amerikanska pojkvän, John. Vädret var ju ej att hurra för. Men that's London. Såhär såg det ut i alla fall.

Började min semester med att vandra längs turistiga attraktioner.

På torsdagskvällen stod jag, Amanda och John i kö utomhus i kylan för att komma in på en rooftop bar, Sushi Samba. SÅ himla värt när vi väl kom in. Svindyra drinkar....

.. men vi hade denna utsikt! Så himla fint alltså.


På fredagen turistade jag lite mer och råkade hamna mitt i changing of the guards vid Buckingham Palace.

Så jag begav mig snabbt till St. James' park och tittade på dessa sötnosar istället!

Fredagkvällen spenderades med en Lime-milkshake.

Och en av de godaste hamburgarna jag ätit. Sinnessjukt.

Här är John :)

På Lördagen tog jag och Amanda tunnelbanan till Borough Market, en matmarknad som var så himla bra! Vi gick där och luktade och suktade i några timmar...

Vi köpte nyttiga schaker. Amandas med spenat, gräs osv i. Min med frukter och superbär!

Våren ville titta fram lite också.

Sen åkte vi till Covent Garden och tittade runt i denna svenska godisbutik!

Satte mig frivilligt i en av dessa kabiner för att få se på fina utsikten igen.

Amanda och jag!

Lördagkvällen spenderades i Camden där vi letade efter en restuarang jagvetintehurlänge. Inte så lätt när man är ett gäng med 18-åriga pojkar som vill ha en rejäl steak, en vegetarian, en som desperat ville ha indiskt och en som var öppen för allt (jag). Men tillslut så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0