Mot Nypan och förhoppningsvis våren.

Är hemma och packar för fullt. I eftermiddag sätter jag mig på ett tåg, tillsammans med Ebba, och far hem till lilla Nyköping igen. Vet inte hur längre jag stannar riktigt, har inte bokat något tåg tillbaka till Lund igen. Tänker att jag tar det lite som det kommer. Har som vanligt överpackat och kommer troligtvis att använda ca. hälften av alla kläder som nu ligger i resväskan. Nåja. Den rullar ju ändå.
 
Väl hemma tänkte jag inte göra mycket. Tänker vila. Tänker njuta av att få lagad mat. Tänker sova ut. Tänker titta på TV (har ju ingen TV och att titta på nyhetsmorgon när man äter frukost är ju så himla lyx). Sen är det ju visst Påsk också. Ska väl antagligen måla ägg. Och konsumera lite för många. Och på Fredag ska jag träffa mina fina Nyköpingstjejer för påskmiddag! Så himla fint.
 
Jag, Cecilia och Ebba i Fredags innan vi sprang på Schlagerkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0