new ways of digging deeper.

Nyköping har hittills ej bjudit på så himla mycket vår, men jag trotsar ändå kylan och bär min finaste trenchcoat med stickade tröjor under. Annars bjuder Nypan på väldigt mycket blandat.
 
Som luggklippning och sakna-bästa-mannen-så-att-jag-går-av-lite-känslor. Men också kittelskratt tillsammans med Bellabus och långfikor med fina vänner på Hellmans och somna i soffan till en film med pappa. Och påsk och äggmålning och lite för mycket godis men samtidigt alldeles lagom för att det just är, påsk. Har gått med uppblåst mage mest hela helgen men det blir ju lätt så när både farmor, mormor och så lagar så världsligt god mat. Med efterrätt. Och så bestäms det att vi lägger hela studiebidraget på en buss som visst ska ta mig söderut men inte riktigt ändå ner till Skåne men det gör inte alls mycket för helt plötsligt bestäms det också att en fin person stannar hos mig i hela fyra nätter i Lund i April. 
 
Sprudellycka. Alltså.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0