i en stadspark bland 27000 människor och jag tappade bort min tröja. Vilken tur att du hittade mig.

Det var ju valborg för två dagar sedan. Även fast det kanske mer känns som nyss eftersom jag fortfarande ej har sovit igen all sömn efter att ha intagit alkohol i ca 16 timmar. Med lite paus. Faktiskt. 
 
Dagen började med strålande sol (jo, faktiskt) och vi intog efter lite om och men stadsparken i Lund och hängde vid Big Boss (högtalare) med kära K-sek. Finfint häng med massa öl och solen försvann ett tag men sedan kom den tillbaka. Vilket såklart var härligt för jag sprang i kortkortärmat. 
 
Hem helt plötsligt vid fyra-snåret till Johanna för att somna hand i hand med Ebba och väckas av Matilda som bjuder på mat. Äter alldeles för mycket och är tröttare än tröttast. Bästa mannen kommer förbi och vi cyklar vingligt bort från Lund, ut på landet mot ett hus med lågt i tak där det tydligen skulle vankas fest. Dansar sönder fötter och pussar på fin pojke resten av kvällen innan jag somnar på övervåningen och någon bestämmer att vi ska cykla hem igen. Så vi gör det och köper kebabrulle och kebabpizza på vägen och äter alldeles för mycket innan vi somnar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0