We're up all night to get lucky.

Solen tittar fram varenda dag nuförtiden. I skolan spenderar vi mest tiden utomhus och försöker skriva inlämningsarbeten i gräset utanför KC, men det resulterar mest i att vi blir slöa. Men vad gör det? Jag har bränt sönder axlar och bröst och armar och hals och nacke och dessutom dragit på mig en mildare förkylning. Kanske dags att börja kurera lite. Det har jag dessvärre inte tid med, för på Torsdag åker jag och min fina man på romantisk semester i två dagar till Köpenhamn och efter det kommer pappa och systra mi och spenderar helgen i Lund. Imorgon är det sommarsittning och jag ska ha sommarklänning utan strumpbyxor.
 
Mår kanske rätt bra ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0